Bohaterowie

niedziela, 10 sierpnia 2014

Bohaterowie

Kornelia Grodecka

Córka prezesa Jastrzębskiego Węgla.
Nienawidzi swojego imienia, dlatego wszystkim przedstawia się jako Nela.
 
Zmiękną Ci nogi, zapamiętasz tę noc.
Jeśli tylko przyrzekniesz, że to zostanie między Tobą, a mną.
 
~*~
 
 
Michał Kubiak
 
Przyjmujący Jastrzębskiego Węgla.
Najlepszy przyjaciel Bartmana.
 
Widzę na pasach gość z małolatą
Tak młodą, że mogłaby mówić mu tato
Może jest szmatą, krzywe odbicie
Ale kurwa mać gdzie są granice?
 
~*~
 
 
Zbigniew Bartman
 
Przyjmujący Jastrzębskiego Węgla.
Najlepszy przyjaciel Kubiaka.
 
Potem patrzysz na mnie, patrzysz i gotuje mi się krew
Gdy tańczysz dla mnie czuję, że nie wiem co to seks.
Nic nie znaczysz dla mnie i nie chwytasz mnie za serce,
Lecz gdy patrzysz na mnie czuję, że wydam całą pensję.

Tak, to znowu ja!
 Chyba ostatnio wspominałam, że nie kończę jeszcze pisać, prawda?
Na potrzeby bloga, Michał dalej gra w JW.
Generalnie to do końca nie wiem,
jak będzie wyglądał ten blog..
Jak widzicie zapowiada się zupełnie inaczej,
niż moje dotychczasowe opowiadania..
Nie wiem, jak mi to wyjdzie.
Mam nadzieję, że Was nie zawiodę
i uda mi się napisać chociaż po części to,
co sobie zaplanowałam ;)
Kiedy pierwszy?
Nie wiem.
Czas pokaże :D
Będzie dla kogo pisać ;> ?
Pozdrawiam serdecznie <3
 
PS. WSZYSTKIE ZDJĘCIA SĄ ZAPOŻYCZONE Z INTERNETU. 

 

17 komentarzy:

  1. Omnomnom *o* Ale świetne sam opis jest super :O A opis Kubiaka i rym do niego? Zajebisty ;) Czekam na prolog, pierwszy rozdział cokolwiek :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zapowiada ;) Będę odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubiakiem, Bartmanem i JW mnie już kupiłaś <3 Jakbyś mogła mnie informować o nowościach to będę wdzięczna ! Intrygująca ta główna bohaterka .
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę wpadać bo jeżeli ty to.piszesz to już czekam na coś zajebistego mimo że nie przepadam za Bartmanem
    Pozdtawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem! Kupiłaś mnie bohaterami :D Jeśli ty będziesz, to oczywiste, że będzie ciekawie *o* Czekam na pierwszy i pozdrawiam ;33

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostaje! :D Świetni bohaterowie :D
    Już nie mogę się doczekać prologu ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię Bartmana ale zostaję, jak z resztą przy każdym Twoim opowiadaniu :P

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. też nie przepadam za Zbyszkiem, ale zostaję, obowiązkowo! :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem na tak ;-) oby dobrze ci się tworzyło :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bartman i Kubiak? Jestem zdecydowanie na tak! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Boziu ty nasz moje gadu, więc nie omiń mnie przy informowania *-*
    Już to uwielbiam :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. A więc mnie się podoba i zostaję! :D
    Życze weny :*
    I zapraszam do siebie! http://ciesz-sie-kazda-chwila.blogspot.com/
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No, no! Bohaterowie mnie przekonali! ;** Zapraszam do mnie. ;)
    http://prawdziwysen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiłaś mnie, czekam co dalej. :3

    Zapraszam do mnie:
    zaklinacze-koni.blogspot.com
    koci-sekret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. oooooooooooooooo! Misiek i Zibi? Zostaje tu. ;*

    OdpowiedzUsuń